Volvo Car Norway AS Servicemarkedet jobber med kontinuerlig utvikling av forhandlernes verkstedsdrift med fokus på at bileierskapet skal være så enkelt som mulig. Garantiansvarlig har en viktig rolle for å sikre at Volvo hele tiden har kunde – og forhandlervennlige konsepter og rutiner i garantisaker. Volvo har i de senere årene utviklet en av bransjens beste garantirutiner, og rollen som Garantisjef er en sentral brikke i dette.

Som Garantisjef vil du jobbe tett sammen med Direktør Servicemarked, det norske servicemarkedet, nordisk garantiorganisasjon og forhandlerapparatet i Norge. Hovedansvaret er å sikre at kvaliteten på garantihåndteringen er i henhold til gjeldende rutiner og med et tydelig fokus på kundetilfredshet.

Som ansvarlig for gjennomføring og utvikling av garantirutiner i vårt nye verkstedskonsept vil du få inngående kunnskaper om moderne verkstedsdrift. Utover det vil du utvikle relasjonsbyggende kunnskaper og implementerings erfaring.

Du må ha inngående kunnskap om garanti, forbrukerkjøpslov og verkstedsdrift. Du må være komfortabel med å snakke med andre og holde presentasjoner, og ha en pedagogisk fremgangsmåte i din kommunikasjon. Du må være løsningsorientert, målrettet og kundeorientert. Det er ønskelig at du har bakgrunn som mekaniker, formann og/eller verkstedsleder.

Søknader vil bli behandlet fortløpende.

Oppstart så snart som mulig.

Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: vcnapplication@volvocars.com
Frist: Snarest
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:
Kontakt: Sten Engebretsen
Tittel: Direktør Servicemarked
Telefon: 911 15 330
   
Kontakt: Ingvild Jerven
Tittel: HR Direktør
Telefon: 900 72 684