Arbeidsoppgaver:

  • Skadereparasjoner på Volkswagen, Audi og Skoda

Vi ønsker en person som:

  • Har fagbrev som biloppretter og gjerne noen års erfaring
  • Har god ordenssans og jobber raskt og nøyaktig
  • Er målrettet og liker at det stilles krav
  • Er positiv og trives i en hektisk hverdag
  • Behersker norsk skriftlig og muntlig
  • Kan identifisere seg med våre grunnverdier; Åpen og ærlig, Initiativrik, Omtenksom og Tydelig 

Vi tilbyr en spennende og utfordrende jobb:

  • I et meget profesjonelt og aktivt miljø i Norges største bilforhandlerkjede
  • I et av Norges største og mest moderne skade/lakkverksteder
  • Med kollegaer som ønsker at teamet skal bli blant de beste
  • Med noen av markedets beste produkter
  • Med konkurransedyktige betingelser
  • I en meget seriøs bedrift som investerer i og for fremtiden
  • Kurs og videreutvikling
  • Firmahytter
Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: Søk her!
Frist: 20. november 2017
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:
Kontakt: Glenn Neubert
Tittel: Servicemarkedssjef Bilskade
Telefon: 918 66 909
E-post glenn.neubert@moller.no

MøllerGruppen er et familieeid selskap og en ledende aktør i nordisk bilbransje. Selskapet er engasjert innen import, forhandlervirksomhet og finansiering i Norge, Sverige og Baltikum. For nærmere informasjon, se www.moller.no.

Møller Bil Skadesenter Romerike er et datterselskap i Møller Bil AS, og har ansvaret for all skade- og lakkvirksomhet i Oslo nord og Romerike samt felles kundesenter for alle skadeanleggene i Stor-Oslo og Bergen. Selskapet er lokalisert i Leiraveien ved Lillestrøm. Skadesenteret er Norges mest moderne karosseri- og lakkverksted. Det totalt 4.400 m² store bygget som ble åpnet høsten 2013, er det første i bransjen som er klassifisert og energimerket som passivhus. Bedriftens 54 medarbeidere er opptatt av å levere god kvalitet og ivareta høy kundetilfredshet. Skadeverkstedet er delt opp i team med spesialkompetanse på strukturskader, aluminiumskarosserier og garantireparasjoner.