Vi ønsker oss en serviceinnstilt, ansvarsbevisst, fleksibel person med godt humør, som kan fylle denne rollen.  
 
Arbeidsoppgaver:

  • Kundeveileder i resepsjonen.
  • Motta og formidle beskjeder pr. telefon og e-post.
  • Daglig kasseoppgjør.
  • Følge opp kunder i kundeområde og salgsavdeling
  • Være en serviceperson ovenfor våre kunder og selgere.
  • Forefallende administrative oppgaver.   

Vi ønsker deg som  

  • er serviceinnstilt og imøtekommende, for både interne og eksterne kunder
  • er positiv, fleksibel, utadvendt og har godt humør
  • har gode IT-kunnskaper og forståelse for lettere regnskap
  • har erfaring fra kunderettet arbeid.  

Vi kan tilby:  

  • interessante og varierte arbeidsoppgaver i et aktivt miljø
  • opplærings- og utviklingsmuligheter i en av Norges mest profesjonelle bilorganisasjoner
  • konkurransedyktige betingelser
  • personalrabatter, samt pensjons- og forsikringsordninger  

Kvinner oppfordres til å søke. Velkommen med din søknad.

Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: Søk her!
Frist: 15. mars 2018
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:
Kontakt: Jan Inge Simonsen
Tittel: Daglig leder
Telefon: 952 26 000
E-post jis@bilia.no

Bilia-konsernet er børsnotert i Stockholm og har anlegg i Sverige, Norge, Tyskland, Luxembourg og Belgia. Bilia i Norge tilbyr bilsalg, finansiering, verkstedtjenester samt tilbehørs- og reservedelssalg for BMW og Volvo. Vi har 17 anlegg og er lokalisert i Oslo, Akershus, Buskerud, Hedmark, Oppland og Vestfold. Gjennom datterselskapet Toyota Bilia AS med totalt åtte anlegg i Vestfold og Trøndelag, representerer vi også Toyota og Lexus. Vårt hovedkontor ligger på Økern i Oslo og her finnes de fleste stillinger innen administrative og sentrale funksjoner som personal/lønn, økonomi, markedsavdeling og innkjøp.

Bilia Personbil AS er et datterselskap i Bilia-konsernet og har salgs- og serviceansvar for BMW og Volvo, samt serviceverksted for Mini. Bilia Personbil har avdelinger i Oslo, Akershus, Buskerud, Hedmark, Oppland og Vestfold. 

Vårt sterkeste konkurransefortrinn er fornøyde kunder og god service. Da er det svært viktig at våre medarbeidere har riktig kompetanse og er engasjerte i arbeidet sitt. 

Bransjens beste servicebedrift er vår visjon og vi har ca. 1.000 medarbeidere som hver dag etterstreber å skape en positiv opplevelse for alle som besøker Bilia.