Vi søker en positiv, strukturert og serviceinnstilt medarbeider til vårt kundeservicekontor. Du må beherske pc og telefon som arbeidsverktøy, trives med å yte kundeservice og salg. Nysgjerrig tilnærming til læring og utvikling er viktig.

Sentrale arbeidsoppgaver:

  • Behandle innkommende telefonsamtaler 
  • Registrering/punching av mottatte bestillinger 
  • Administrative oppgaver for flere avdelinger. Bl.a. fakturakontroll og kreditering
  • Skape mersalg pr telefon

Egenskaper og kvalifikasjoner:

  • Serviceinnstilt, positiv og pliktoppfyllende
  • Punktlig og nøyaktig
  • Gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig
  • Gode datakunnskaper
  • Gjerne relevant arbeidserfaring

Vi kan tilby:

  • Meget godt arbeidsmiljø
  • Utfordrende, hektisk og morsom arbeidsdag
  • Utviklingsmuligheter
  • Lønn etter avtale

Vi ber om at alle søknader og spørsmål sendes pr e-post til jobb@nokiantyres.com.

Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: jobb@nokiantyres.com
Frist: 31. mars 2018
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:
Kontakt: Bjarne Sognnæs
Tittel: Avdelingsleder Kundeservice
Telefon: 64 84 77 00

Nokian Dekk AS (www.nokiantyres.no) er Norges ledende leverandør av bildekk, og holder til i moderne lokaler i Lillestrøm.

Selskapet har over flere år hatt en meget god markedsutvikling, og omsatte i 2017 for ca 1070 MNOK. Nokian Dekk distribuerer sitt produktspekter via bilimportører og deres bilforhandlere, til fagverksteder, og via sitt søsterselskap Vianor (www.vianor.no). 

Morselskapet Nokian Tyres Plc er lokalisert i Nokia i Finland, og er den eneste bildekkprodusenten i Norden.