Dine viktigste oppgaver vil være:

  • Være Bertel O. Steen Oslo sin hovedkontakt mot eksisterende og potensielle verkstedkunder for å selge ettermarkedstjenester, gi gode kunderåd samt ivareta en god kunderelasjon.
  • Være tilgjengelig for kundene for å sikre optimal kundetilfredshet og utvikle omsetningen.
  • Lede egen verkstedgruppe inkl. deleselger, teknisk rådgiver, mekanikere og lærlinger. 

Vi ønsker oss en person som:

  • Har høyt tempo og stå-på vilje med evnen til å gi det lille ekstra.
  • Kunne jobbe strukturert og selvstendig. Lojalt følge Bertel O. Steen sine arbeidsprosesser.
  • Være resultatorientert, ha gode holdninger og være innstilt på hardt arbeid for å oppnå gode resultater.
  • Være en lagspiller i selskapet, slik at prosessene (Dele-verksted og salgsprosessene) fungerer optimalt for alle avdelinger.
  • Alltid sette kunden først og forstå at det er kunden vi lever av.
  • Innehar lederegenskaper som gjør at man lykkes ved hjelp av andre. 

Vi kan tilby deg:

  • Fantastiske produkter og ett lag som vil bli best.
  • Solide pensjons- og forsikringsordninger.
  • Faglige utviklingsmuligheter i et av Norges største konsern.
  • Konkurransedyktige betingelser.

Søknader vurderes fortløpende.

Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: Søk her!
Frist: 31. juli 2018
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:
Kontakt: Marius Thorberg 
Tittel: Daglig leder
Telefon: 90 68 65 22
   
Kontakt: Jannis Metirtikas 
Tittel: Ettermarkedssjef
Telefon: 934 06 123

Bertel O. Steen Oslo AS er Norges største Peugeot person og varebil forhandler. I 2018 startet vi også opp som forhandler for Citroen person- og varebiler samt DS, som er et nyetablert Premium bilmerke fra PSA konsernet.

Vi utfører service og reparasjoner på person og varebiler i tillegg til salg, delelager og egen klargjøringsavdeling for Oslo-regionen. Bertel O. Steen Oslo omsetter årlig for ca.400 MNOK og selskapet har 60 ansatte.

Vår visjon er å bli Norges beste bilhus. Det skal vi klare gjennom å være ”best på”. For oss betyr «best på» et felles tankesett som inspirerer og motiverer til å strekke seg litt lenger, både for kollegaer, kunder og andre relasjoner.