Vi er på utkikk etter en erfaren forretningsutvikler innenfor ettermarkedet for en av de største kundene våre i Norge.

Som forretningsutvikler hos kunden vår vil du få ansvar for å skape nye og utvikle eksisterende forretningsmuligheter innenfor kundens verkstedsmiljø. Hovedformålet med stillingen er å øke effektiviteten og kapasiteten til verkstedet og øke salget av reservedeler, samtidig som kundetilfredsheten øker hos både privatkunder og flåtekunder.  

Arbeidsoppgaver:

  • Implementere prosesser for økt kapasitet og effektivitet for å bidra til økt salg og kundetilfredshet i servicemarkedet.
  • Analysere verkstedskapasiteten og opprette handlingsplaner for optimalisering av kapasiteten.
  • Veilede og coache forhandlerens organisasjon og ansatte i en endringsprosess.
  • Månedlig rapportering av resultater.

Er du den vi leter etter?
Vi leter etter deg som er mål- og resultatorientert, selvstendig og flink til å bygge relasjoner. For å lykkes godt i jobben må du være analytisk anlagt med en evne til å se helhet, samtidig som du er i stand til å instruere andre og skape entusiasme. Med din strategiske forretningsånd har du i tidligere roller oppnådd gode salgsresultater. Siden du kommer til å håndtere en rekke eksterne kontakter, må du også være en god kommunikator og vant til å presentere budskap på ulike nivåer i en organisasjon.

Som person er du strukturert, men fleksibel, og med dyktighet og en positiv holdning skaper du raskt respekt rundt din person, både hos kunder og kollegaene på kontoret.

Ønsket erfaring:

  • Høyere utdanning innenfor det relevante området, eller tilsvarende arbeidserfaring.
  • Erfaring fra bilbransjen generelt (5 år) og transportkjøretøyer spesielt (2 år).
  • Erfaring fra salg og forretningsutvikling, gjerne på forhandlernivå.
  • Svært god kunnskap i norsk og engelsk skriftlig og muntlig.  
  • Svært god kunnskap om Office-pakken.
  • Førerkort.

Arbeidsplass og ansettelse:
Omfanget av stillingen er heltid og innebærer en god del reisevirksomhet innenfor Norge – opp til 4 dager i uken. Du vil være ansatt hos. MSX International, men arbeidsplassen din er hos kunden. Du bør bo i Oslo-området, selv om du for det meste vil befinne deg på reisefot. 
 
Vi tilbyr:
Som forretningsutvikler vil du jobbe i et variert og stimulerende miljø. For den rette personen er dette en unik mulighet til å påvirke resultatet til merkevaren og forhandlernettverket. 
I rollen får du også stor frihet til å planlegge ditt eget arbeid, og du vil bli en viktig del av et dynamisk, kunnskapsrikt og dedikert team, både hos kunden og hos MSXI.  
MSXI tilbyr helsepenger og andre ytelser til våre ansatte. I denne stillingen inngår 5 ukers ferie og egen tjenestebil.

Søknad:
Ser dette ut som noe for deg? Søk allerede i dag! Søknader behandles fortløpende.

Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: Søk her!
Frist: 30. september 2018
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:
Kontakt: Evelina Johansson
Tittel: HR assistant
Telefon: +313378844
E-post Ejohansson@msxi-euro.com

MSX International er et globalt selskap som tilbyr konsulenttjenester innenfor bilbransjen på området forretningsutvikling, men også gjennom outsourcede løsninger. Vi er stolte av å ha et ekspertteam som leverer målbare resultater av høy kvalitet og som bidrar til selskapets visjon om å bli «partner of choice» for alle våre kunder og interessenter.