Du er løsningsorientert med et tydelig driv og gjennomføringsevne. Du kjenner deg godt igjen i verdiene våre; ydmykhet, respekt og ærlighet, og drives av et brennende engasjement for å skape unike kundeopplevelser. Din lidenskap for kundeservice og evne til å tenke nytt gjør at du er en solid bidragsyter til vår visjon om å lede utviklingen og ta bransjen til neste nivå.

Som servicerådgiver er du bindeleddet mellom kundene og verkstedet. Arbeidshverdagen består av å yte service ved oppfølging av kunder før, under og etter verkstedsbesøk.  Du vil samarbeide med kollegaer for å sammen levere det beste produktet til kunden.

Arbeidsoppgaver:

  • Mottak av henvendelser og bestillinger til verksted
  • Oppfølging av kunder før, under og etter verkstedsbesøk
  • Ansvar for pristilbud og fakturering av serviceordrer
  • Sørge for en god arbeidsfordeling på verkstedet

Arbeidssted: Oslo

Vi søker deg som er:

  • Er utadvendt og positiv med gode samarbeidsevner
  • Har gode kjøretøytekniske kunnskaper
  • Har gode kommunikasjonsevner
  • Jobber selvstendig, men har gode samarbeidsevner
  • Er strukturert og effektivt
  • Er selvstendig, løsningsorientert og endringsvilling
  • Identifiserer deg med verdiene våre; ydmykhet, respekt og ærlighet

Kvalifikasjoner:

  • Fagbrev som mekaniker for lette kjøretøy er en fordel
  • Erfaring som kundeveileder er en fordel
  • Gode norsk språkkunnskaper, skriftlig og muntlig

Vi søker deg som er:

  • Serviceinnstilt og ser verdien av fornøyde kunder
  • Har gode kjøretøytekniske kunnskaper
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Jobber selvstendig
  • Har gode samarbeidsevner
  • Jobber strukturert og effektivt
  • Identifiserer deg med verdiene våre; ydmykhet, respekt og ærlighet

Vi tilbyr: 

  • Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Fine fasiliteter med topp utstyr
  • En åpen og inkluderende arbeidskultur
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Sertifisert som en bra arbeidsgiver

I 2017 deltok vi i medarbeiderundersøkelsen Great Place To Work; et av Norges ledende selskap på arbeidsmiljø og kulturutvikling. I undersøkelsen oppnådde vi så gode resultater at vi ble sertifisert i henhold til en global standard for hva som kjennetegner en god arbeidsplass - for andre år på rad. Vi er et selskap med sterkt fokus på verdiene våre ydmykhet, respekt og ærlighet, og som er opptatt av å skape et godt miljø og en kultur hvor trivsel og medarbeiderglede står i fokus.

Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: Søk her!
Frist: 31. mars 2019
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:
Kontakt: Trond Gausdal
Tittel: Servicemarkedssjef
Telefon: +47 951 93 172
E-post: trond.gausdal@bavaria.no

Bavaria er ikke en tradisjonell forhandler, men en aktiv aktør som siden 1996 har jobbet for å skape det beste forhandleralternativet for kvalitetsbevisste kunder som vil oppleve både kjøreglede og eierglede. I dag er vi en av Nordens største BMW og MINI-aktører med forhandlere i Norge og Sverige.

Bavaria inngår i Hedin Automotive, et heleid datterselskap av svenske Hedin Bil, sammen med Hedin Performance Cars (Porsche) og GS Bildeler (Norges største uavhengige leverandør av reservedeler og tilbehør til BMW). Med sine 2 900 ansatte, er Hedin Bil en av de største bilforhandlerne i Europa. Selskapet forventer å selge 75 000 kjøretøy i året.