Vi ser etter en imøtekommende, omgjengelig og tillitsfull medarbeider med gode samarbeidsegenskaper. Mobile Skøyen AS er en nyåpnet Nissan forhandler.

Arbeidsoppgaver:

  • Daglig kundekontakt på telefon, e-post og i butikken
  • Opprette, ajourføre, og fakturere verkstedordrer
  • Planlegge, fordele og koordinere arbeid på mekanikerne, og med det være engasjert i daglig drift av verkstedet
  • Selge timer og deler, samt maksimere verkstedutnyttelsen
  • Yte service til eksterne og interne kunder som bestiller service og reparasjon, med vekt på høy kundetilfredshet
  • Bygge og utvikle kundeforhold ved å tilby god kundeservice, holde kunden orientert om arbeidets fremgang, forklare fakturaen og levere ut bil etter ferdigstillelse av arbeid

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Bilbransjeerfaring er et absolutt krav
  • Ønske om å bidra til godt arbeidsmiljø og gode økonomiske resultater
  • Relevant erfaring med kundebehandling, salg og administrasjon
  • Grunnleggende datakunnskaper med evne til å lære seg nye IT systemer/verktøy
  • Serviceinnstilt og høye krav til kvalitet i eget arbeid
  • Selvstendig initiativtaker
  • Behersker norsk godt både muntlig og skriftlig
  • Førerkort kl B

Vi tilbyr:

  • Et hektisk arbeidsmiljø
  • Flotte produkter 
  • Positivt og energidrivende arbeidsmiljø med gode utviklingsmuligheter
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Godt faglig nettverk internt med andre kolleger så vel som i konsernet Mobile

Besøk oss gjerne.

Alle søknader og henvendelser vil bli behandlet konfidensielt.

Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: jobb.skoyen@mobile.no
Frist: Snarest
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:
Kontakt: Simon Koch
Tittel: Servicemarkedssjef
Telefon: 45 87 63 11
   
Kontakt: Jacob Moer Aanonsen
Tittel: Daglig leder
Telefon: 99 59 86 85

Mobile Skøyen AS er en del av Mobile  AS – Mobile AS består av 34 bilforhandlere over hele Sør-Norge. Mobile representerer til sammen 14 bilmerker og leverte i 2018 ca. 7.700 nye og 8.400 brukte biler. Selskapet omsatte for ca. 4 mrd. og har 850 ansatte. Vi ser for oss en spennende utvikling i årene fremover i en bilbransje som står foran store endringer. Mobile har en klar strategi og en målsetting om å fremstå som en konkurransedyktig og foretrukket leverandør av mobilitet til stadig flere kunder. 

Selskapet har samlet alle sine 34 bilforhandlere under samme navn og er inne i en spennende periode for den videre utviklingen av Mobile kjeden.