Avdeling Innkjøp Motor består av 5 innkjøpssjefer med høye ambisjoner for dagens og fremtidens innkjøpsarbeid innen Skade Privat. Vi jobber kontinuerlig med å sikre markedets beste betingelser og mest effektive rutiner innen oppgjør av motorvognskader.

En av våre kolleger slutter og vi søker nå Innkjøper/Innkjøpssjef som skal jobbe i Team Øst.

Om jobben:

I Skade Privat jobber vi kontinuerlig med å forbedre prosesser, digitalisere og automatisere skade-oppgjør. Som innkjøpssjef vil du ha ansvar for å sikre markedets beste betingelser på innkjøp av verksted- og støttetjenester knyttet til våre skadeoppgjør på motor. Arbeidet skal preges av høy kvalitet og vi er opptatt av å sikre god samhandling mellom innkjøp og øvrige deler selskapet. Du vil få oppgaver knyttet til forhandlinger, oppfølging og opplæring av våre eksterne samarbeidspartnere. Du blir del av et team som har høy kompetanse, varierte og utfordrende arbeidsoppgaver i et spennende og utfordrende marked.

Noen av dine arbeidsoppgaver vil være:

  • Tilbudskonkurranser av tjenester knyttet til skadeoppgjør motor, lokalt og nasjonalt
  • Etablering og vedlikehold av innkjøpsavtaler og samarbeidsavtaler
  • Opplæring og oppfølging av eksterne samarbeidspartnere
  • Utvikling av system og innkjøpsprosesser knyttet til automatisering/robotisering av Skade motor
  • Analyse av kostnadsutvikling og oppfølging av økonomisk effekt av innkjøpsarbeidet
  • Initiere og delta i forretningsorienterte prosjekter knyttet til forbedring og optimalisering av innkjøpsarbeidet
  • Implementere endringer og nye løsninger i organisasjonen
  • Sørge for at du holder deg oppdatert og innehar riktig kompetanse innenfor ditt område

Om deg:

I utvikling av vårt innkjøpsarbeid er god lønnsomhet, effektiv drift og godt samarbeid med våre partnere viktige parametere. Du evner å løfte blikket for å sikre en god balanse mellom disse hensynene i en hektisk hverdag.

Du vet hvor viktig det er for vår lønnsomhet at vi sikrer de beste betingelsene i markedet og har effektive prosesser som fungerer, samtidig som du hele tiden leter etter forenklinger og forbedringer. Med din interesse for innkjøp, teknologi og motor ønsker du å være med på å sikre bransjens beste lønnsomhet. Du er selvgående, strukturert og tar initiativ der du ser muligheter. Samtidig evner du å fullføre de oppgavene du starter på.

I tillegg har du:

  • Utdanning på bachelornivå innen økonomi, innkjøp eller logistikk
  • Gjerne fagbrev eller teknisk fagskole/ingeniørhøyskole innen bilfag som mekaniker eller bilskadereparatør.
  • Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdannelse
  • God kompetanse på bruk av Innkjøpssystem, analyseverktøy eller systemer knyttet til verksted-drift.
  • God bransjekunnskap og erfaring med innkjøp og logistikk
  • Solid kjennskap og erfaring med relevant IT-verktøy

Vi tilbyr:
 

  • En virksomhet i vekst med gode utviklingsmuligheter
  • Konkurransedyktige betingelser med særlig god pensjonsspareordning
  • Gode forsikringsordninger, blant annet behandlingsforsikring samt gode rabatter
  • Firmahytter i inn- og utland
  • Aksjespareordning
  • Treningsmuligheter i eget treningsstudio samt bedriftslag
  • Et sosialt og kompetent arbeidsmiljø
  • Arbeidssted i fine lokaler sentralt i Oslo – 5 minutter gange fra Oslo S 

 

Arbeidssted: Oslo

Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: Søk her!
Frist: 2. juni 2019
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:
Kontakt: Pål Hestegrei 
Tittel: Leder
Telefon: 915 46 201
E-post:
pal.hestegrei@gjensidige.no

Gjensidige er et ledende nordisk forsikringsselskap som er et av de største selskapene på Oslo Børs med om lag 4000 medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Baltikum. I Norge tilbyr vi også bank, pensjon, sparing og eiendomsmegling. Hos oss kan du være med på å sikre flere liv, mere helse og større verdier enn hos noen andre forsikringsselskaper i landet.