Du må ha et grunnleggende ønske om å gjøre en forskjell for kunden, like å etablere kontakt med nye mennesker og gjøre alt for at kunden skal få en førsteklasses opplevelse både før, under og etter besøket hos oss. Du motiveres av å yte den beste servicen! Nøyaktig og strukturert er et krav, i tillegg pliktoppfyllende og gjennomføre alle avtaler som blir gjort. Du må trives i team med de andre servicelederne og bidra med godt humør i et allerede godt og hektisk arbeidsmiljø.

Arbeidsoppgaver:

  • Profesjonell kundepleie
  • Planlegge mekanikernes arbeidshverdag
  • Tett samarbeid med mekanikere og serviceledere
  • Tett kundedialog og oppfølging
  • Booking og fakturering av jobber
  • Håndtere eventuelle reklamasjoner. 

Personlige egenskaper:

  • Både selvstendig og teamorientert
  • Sterkt løsningsorientert kundefokus
  • Strukturert, profesjonell og nøyaktig
  • Proaktiv
  • Effektiv og med stor arbeidskapasitet
  • Godt humør
  • Trives i en hektisk hverdag

Kvalifikasjoner:

  • Erfaring med profesjonell kundebehandling
  • Erfaring med å lede og motivere andre
  • Bilteknisk kyndig er en fordel
  • God kjennskap til dataverktøy
  • God til å kommunisere
  • God planleggingsevne
  • Trives med kundekontakt og forstår at kundetilfredshet er avgjørende
  • Yter det lille ekstra
  • Behersker norsk muntlig og skriftlig

Vi tilbyr:

  • Svært godt arbeidsmiljø med dyktige kollegaer som ønsker å lykkes sammen
  • Gode systemer, tydelige prosesser og opplæringsprogrammer
  • Pensjons- og forsikringsordninger
  • Kantineordning
Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: Søk her!
Frist: 15. juni 2019
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:
Kontakt: Morten Langum
Tittel: Servicemarkedssjef
Telefon: 415 38 535

Albjerk Bil er en av Norges største Audi/Volkswagen/Skoda-forhandlere. Vi har stor pågang i vår verkstedvirksomhet og har derfor behov for flere serviceledere. Albjerk Bil gruppen omsetter for over 1,2 mrd kroner, og forventer ytterligere vekst både i 2019 og 2020.