Bilforlaget er Norges største spesialforlag for bilinformasjon og vi satser for videre vekst og utvikling.
Som digital markeds- og salgskonsulent vil du blant annet utføre salg og håndtering av stilling ledig-annonser og abonnement.
I tillegg til å ha mye kundekontakt, må du kunne jobbe strukturert og systematisk med en del rutineoppgaver.
Erfaring fra salg og kundeservice er en fordel.
Egenskaper:
- Er rask og effektiv på data
- Er strukturert og nøyaktig
- Svært gode norskkunnskaper
- Liker å snakke med kunder på telefon
- Godt humør
Er pålitelighet og serviceinnstilling to ord som beskriver deg godt, vil du etter all sannsynlighet trives i denne stillingen.
Kvinner oppfordres til å søke.
Bilbransjebakgrunn er ingen forutsetning. Men vi håper og tror du raskt vil dele vår interesse for hele bilbransjen, fra bilkultur via dagens import- og forhandlervirksomhet til bransjens utfordrende fremtid.
Vi behandler selvsagt din forespørsel og/eller søknad konfidensielt.
Søk på stillingen: |
|
CV og søknad sendes: |
petter@bilforlaget.no |
Merkes: |
"Markedskonsulent" |
Frist: |
Snarest |
|
|
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden. |
|
|
Spørsmål om stillingen: |
Kontakt: |
Petter K. Bjørkelo |
E-post: |
petter@bilforlaget.no |
Bilforlaget står bak bransjenyhetstjenestene BilNytt.no og MotorBransjen.no, stillingstjenesten BilJobb.no, samt bilportalene BilNorge.no og YrkesBil.no. Bilforlaget gir også ut bladene Bil, YrkesBil og MotorBransjen, som er markedsledere i sine respektive segmenter.
Bilforlaget AS er Norges største spesialforlag for bilinformasjon. Forlaget ble etablert i 1975, har 20 ansatte, omsetter for rundt 33 millioner kroner og holder til sentralt på Skøyen.
