Som ansvarlig for vårt delelager får du en meget sentral rolle i å sikre gode opplevelser og løsninger for selskapets mange kunder. Rask og effektiv kundebehandling er nøkkelen for å lykkes i denne jobben. Enten det er å fremskaffe deler til våre mekanikere ved service og reparasjon eller til kunder i disken og butikken. Det er derfor viktig at du innehar rett kompetanse både på kundebehandling og bobil/campingvogn.

Ansvars- og arbeidsområder:

  • Behandle kundehenvendelser over disk, på telefon/sms og per e-post
  • Oppfølging av kunder på telefon/sms og e-post og fra vår hjemmeside
  • Følge opp delebestillinger mot konsern og fabrikk samt sikre vareflyt inn til eget lager
  • Varemottak i samarbeid med butikken
  • Overlappingsrolle for kundemottagerfunksjonen må påregnes i enkelte perioder
  • Herunder booking, planlegging, garantibehandling og noe fakturering

Rollen er selvstendig og en viktig premissgiver for å sikre fornøyde kunder og følgelig selskapets renommé. Vi har ambisiøse mål for teamet på Kløfta og rollen har til tider det meget hektisk. Man må derfor ha stor arbeidskapasitet og god struktur.

Arbeidstid mandag-fredag kl. 08.00-16.00 og hver 4.lørdag kl. 10.00 – 15.00 i butikken.

Alle søknader og henvendelser behandles konfidensielt. Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.

Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: henrik.mengaaen@kroken.no
Frist: 29.11.2019
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:
Kontakt: Henrik Mengaaen
Tittel: Servicesjef
Telefon: 902 04 414
   
Kontakt: Rolf Kanstad
Tittel: Daglig leder
Telefon: 997 06 030