Bilbransjen er i store og spennende endringer og Bertel O. Steen skal være med på å forme denne fremtiden!

Du må være sterkt kundeorientert, målrettet og ha god teknisk og menneskelig erfaring. Dine oppgaver er servicearbeid, feilsøking/diagnose og reparasjoner av Mercedes-Benz Varebiler.  
   
Vi søker deg som:

  • Er resultatorientert og fremoverlent
  • Blir sett på som en engasjert og god kollega
  • Brenner for å skape gode kundeopplevelser
  • Er utadvendt og kan spille på lag med andre
  • Ser hva som skal gjøres og tar i et tak uoppfordret
  • Har ståpåvilje og godt humør og tåler et høyt arbeidstempo
  • Vet at fornøyde kunder er det vi lever av
  • Har god evne til å kommunisere både muntlig og skriftlig 

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Fagbrev for lette kjøretøy
  • Førerkort klasse B
  • Relevant bilteknisk kunnskap
  • Lærevillig og nytenkende
  • Nøyaktig og ha yrkesstolthet på utført arbeid
  • Behersker norsk skriftlig og muntlig 

Vi kan tilby: 

  • Topp motiverte og kunnskapsrike spillere på laget ditt 
  • Spesialistutdannelse hos Mercedes-Benz
  • Arbeide med en kjent merkevare i et av Norges største bilkonsern
  • Godt arbeidsmiljø der vi ser frem til å komme på jobb og møte kollegaer 
  • Pensjons- og forsikringsordninger, herunder helseforsikring 
  • Konkurransedyktige betingelser 
  • Gode personalkjøpsordninger

Ser dette interessant ut? Send oss gjerne en søknad.
 
Søknader blir behandlet fortløpende.

Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: roger.olafsen@bos.no
Frist: Snarest
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:
Kontakt: Roger Olafsen
Telefon: 95 10 00 24

Bertel O. Steen Hedmark & Oppland AS avd Hamar er en del av Bertel O. Steen konsernet. Med våre 50 ansatte, er vi allerede i dag en betydelig aktør i distriktet både på personbil og nyttekjøretøy og er lokalisert i Nydalen v/ IKEA Ringsaker.

Vår visjon er å bli Norges beste bilhus. Det skal vi klare gjennom å være «best på».  For oss betyr «best på» et felles tankesett som inspirerer og motiverer til å strekke seg litt lenger, både for kollegaer, kunder og andre relasjoner.