Har du ønske om å bli en del av reisen for ytterligere å styrke Fords stilling på fleetmarkedet og er interessert i bilbransjen, så er du kanskje den personen vi søker. 

Som Fleet Business Analyst får du en sentral rolle i Fleet-avdelingen, som er en del av kundens salgsavdeling. Du blir ansvarlig for CRM-systemet, statistikk og markedsanalyse for store kunder. Du kommer også til å være behjelpelig med utformingen av tilbud og avtaler, samt støtte Fleet Key Account Manager med å ringe og avtale møter hos store kunder. Du kommer til å ha mye kontakt internt hos kunden, med strategiske store kunder, videreforhandlere, leasingsselskaper og Ford of Europe. 

Du kommer til å rapportere til Fleet-sjefen og være plassert på kundens hovedkontor utenfor Oslo og kommer til å være ansatt av MSX International.

Dine hovedsakelige arbeidsoppgaver kommer til å være: 

  • Markedsanalyser og salgsrapporter innenfor rammen av arbeidet med store bedriftskunder til Fleet-sjefen og Fleet Key Account Manager
  • Ansvar for CRM-verktøyet inkl. opplasting og bearbeidelse av relevant data, samt lage rapporter og analyser fra systemet 
  • Støtte Fleet Key Account Manager i arbeidet med å optimalisere kundeporteføljen over tid gjennom analyse av porteføljens fremgangsfaktorer
  • Ansvar for å være kontaktperson for utvikling av CRM-verktøyet
  • Ringe bedrifter og avtale møter for Fleet Key Account Manager
  • Støtte Fleet Key Account Manager i håndteringen av internasjonale og nasjonale tilbud og avtaler, forberedelse og etterbearbeiding av kundemøter, prøvekjøringsaktiviteter og eventer

Din bakgrunn:

  • Høyskoleutdannelse innen relevant område eller tilsvarende arbeidserfaring 
  • 1-3 års arbeidserfaring fra en tilsvarende stilling 
  • Erfaring fra bilbransjen er en fordel

Som person er du:

  • En resultat- og målrettet lagspiller med høy arbeidskapasitet
  • Analytisk, kundefokusert og serviceinnstilt
  • Selvstendig, disiplinert og proaktiv
  • Dyktig til å uttrykke deg på norsk og engelsk 
  • En erfaren bruker av MS Office, spesielt Excel 

Det er avgjørende at du trives med å arbeide med tall og analyser og at du kan kommunisere på ulike nivåer i organisasjonen. Du jobber strukturert og er proaktiv samtidig som du kan håndtere flere ulike oppgaver på en gang. Det er viktig at du har en positiv innstilling og kan fungere som den sammenholdende lenken i et team der mange er på reisefot i løpet av uken. Det er derfor viktig at du kan jobbe selvstendig og har evne til å prioritere for best å kunne støtte teammedlemmene som ofte befinner seg på møter hos kunder og trenger support fra kontoret. 

Din søknad:
Høres dette interessant ut? Da bør du søke allerede i dag! Alle søknader behandles fortløpende, og stillingen kan derfor komme til å bli besatt før søknadsfristen går ut.

Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: Søk her!
Frist: 22. juli 2018
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:
Kontakt: Evelina Johansson
Tittel: HR-assistant
Telefon: +313378844
E-post Ejohansson@msxi-euro.com

MSX International er et globalt selskap som tilbyr konsulenttjenester innen kjøretøysbransjen med forretningsutvikling, men også gjennom outsourcede helhetsløsninger. Vi er stolte over vårt team av eksperter som leverer målbare resultater med høy kvalitet og som bidrar til selskapets visjon om å bli en «partner of choice» for alle våre kunder og interessenter.

Besøk vår hjemmeside www.msxi.com for mer informasjon.