Bertel O. Steen Larvik:

Servicemarkedssjef

Vi søker Servicemarkedssjef!

Stillingsinformasjon:

Ansettelsesform: Fast
Arbeidssted: Larvik
Søknadsfrist: 24. februar

Kontaktinformasjon:

Kontaktperson: Stian Schrøder
Stillingstittel: Plassjef
Telefon: +47 450 02 052

Om arbeidsgiver:

Bertel O. Steen AS importerer bilmerkene Mercedes-Benz, Kia, Peugeot, Citroën, DS, Opel, smart®, Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Setra og Fuso til Norge. Hovedtyngden av salget skjer gjennom vår egeneide forhandlerkjede. Konsernet består også av bilfinans, verksteddrift og øvrig virksomhet.

I Bertel O. Steen har vi satt oss et ambisiøst formål – «Vi bringer kundene og samfunnet fremover på en ansvarlig og enklere måte». Vi skal gjøre det mulig for folk å reise slik de vil, uten bekymringer. Bertel O. Steen er garantisten for kvalitet og trygghet. Vi skal alltid lete etter nye løsninger som bringer oss, kundene våre og samfunnet fremover på en bærekraftig måte. 

Vi bryr oss om hver eneste kunde, om samfunnet og om hverandre. Alt handler om det beste lagspillet. I Bertel O. Steen er vi stolte av jobben vår. Vi er sannferdige og til å stole på.

Selskapet har ca. 3 000 medarbeidere. Hovedkontoret ligger i Lørenskog kommune.

Vil du jobbe med ledelse i en spennende bransje? Vi søker nå en ny servicemarkedssjef til vårt ettermarked for person- og varebiler hos Bertel O. Steen Larvik. Som servicemarkedssjef må du ha sterk faglig interesse, være dyktig med mennesker og utøve ledelse på høyt nivå. I denne stillingen får du ansvar for en avdeling med dyktige medarbeidere, et godt arbeidsmiljø og et topp moderne verksted for Mercedes-Benz, Peugeot og Kia.

Vi tilbyr:

  • Godt arbeidsmiljø der vi går på jobb for å prestere, utfordre og ha det gøy
  • Flotte lokaler, fantastiske produkter og et lag som brenner for å bli best
  • Gode utviklingsmuligheter i et av Norges ledende bilkonsern
  • Konkurransedyktige betingelser, inkludert bonus og bilordning

Arbeidsoppgaver:

  • Daglig drift av verksted og ettermarked 
  • Sørge for at alle våre arbeidsprosesser gjennomføres på en effektiv måte 
  • Identifisere og gjennomføre tiltak for kontinuerlig forbedring
  • Sikre servicemarkedsorganisasjonens økonomiske og kvalitetsmål
  • Sikre at avdelingens ansatte har et aktivitetsnivå som resulterer i høy måloppnåelse
  • Kundedialog ved eskaleringer og oppfølging av arbeidsordrer gjennom dagen ved behov

Kvalifikasjoner:

  • Du har erfaring med målrettet arbeid for å øke kundetilfreds
  • Erfaring med prosessutvikling og forbedringsarbeid
  • Gode IT-kunnskaper og god økonomisk forståelse
  • Erfaring med ledelse og kan vise til gode resultater
  • Erfaring fra verksteddrift er en fordel, men ikke et krav

Egenskaper:

  • Du er en god lagspiller som motiveres av å utvikle andre
  • Du jobber målrettet og bidrar aktivt til å skape gode resultater sammen med teamet
  • Du tar initiativ og er løsningsorientert i en travel arbeidshverdag
  • Du har en strukturert arbeidsstil og evne til å håndtere uforutsette situasjoner

Mangfold er viktig for oss i Bertel O. Steen. Vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uten hensyn til alder, kjønn, funksjonsevne, legning eller etnisk bakgrunn. 

Vi ser etter deg som vil være en god rollemodell for verdiene våre: «Vi utfordrer», «Vi bryr oss» og «Vi presterer».

Søknader behandles fortløpende.

SØK HER

Powered by Labrador CMS