Porsche Center Son:

Avdelingsleder skadeverksted

Vi søker en engasjert avdelingsleder til Porsche Center Son!

Stillingsinformasjon:

Ansettelsesform: Fast
Arbeidssted: Son
Søknadsfrist: 31. oktober

Kontaktinformasjon:

Kontaktperson: Martin Fauske
Stillingstittel: Regional Servicemarkedsleder
Telefon: 99 35 28 45

Om arbeidsgiver:

Hedin Performance Cars er en del av Hedin Mobility Group-konsernet.

Siden 2017 har Hedin Performance Cars representert Porsche på både den svenske og norske markedet. I Sverige finnes det seks Porsche Center lokalisert i Göteborg, Borås, Jönköping, Linköping, Halmstad og Umeå. I tillegg til våre Porsche Center har vi også et skadeverksted i Göteborg, Hedin Performance Skadecenter.

På det norske markedet finnes det tre Porsche Center i Son, Stavanger og Kristiansand. 

I nær fremtid planlegger vi å utvide ytterligere i Nord-Sverige ved å åpne et Porsche Center i Luleå, samt også et Porsche Center i Fredrikstad i Norge.

På våre fullservice-anlegg hjelper vi deg med nye og brukte biler, service, reparasjoner, dekkverksted, dekkhotell, vinterlagring av din Porsche, reservedeler, tilbehør og bilpleie.

Vi leter etter en engasjert avdelingsleder til vårt skadeverksted på Porsche Center Son. Hvis du har en sterk faglig lidenskap og evnen til å lede et dedikert team mot felles mål, kan dette være rollen for deg. I denne rollen vil du ha ansvar for både effektiv drift og et motivert team.

Dette er noe av det vi ønsker å tilby deg:

  • Du får jobbe med den eksklusive merkevaren Porsche
  • Våre verksteder er moderne, med utstyr og funksjoner av høyeste kvalitet
  • Resultatbasert bonusordning
  • Dedikerte og motiverte kollegaer
  • Gode personalgoder, blant annet gode priser på kjøp av bil, deler og verkstedtjenester

I Hedin Performance Cars har vi sterkt fokus på å bygge gode fagmiljøer og positive arbeidsmiljøer. Det er viktig for oss at alle våre ansatte føler seg verdsatt og sett og får muligheten til å videreutvikle seg.

Dine arbeidsoppgaver og ansvar vil i hovedsak være:

  • Overordnet ansvar for drift og ledelse av skadeavdelingen
  • Planlegge og koordinere arbeidsoppgaver for å sikre en effektiv hverdag
  • Følge opp kundehenvendelser og bidra til høy kundetilfredshet
  • Legge til rette for en internkultur med fokus på kvalitetssikring av utført arbeid, og etterlevelse av våre standarder og retningslinjer
  • Personalansvar, som bl.a. inkluderer opplæring, utvikling og motivasjon av teamet
  • Være en bidragsyter når det gjelder å skape et godt miljø

Aktuelle kandidater har en lidenskap for faget, og er interessert i å skape en god kundeopplevelse. Vi ser etter noen som har erfaring fra en lignende rolle og dokumenterbar erfaring fra skadebransjen/skadeverksted. Aktuelle kandidater kan ha jobbet som takstmann eller oppretter, men ikke ett krav. Vi mener at kandidater med gode egenskaper innen kundebehandling, koordinering, kommunikasjon og teknisk forståelse har de beste forutsetningene for å lykkes i rollen. Kunnskap og erfaring fra DBS er ett krav.

Rekrutteringsprosess

Søknadsfrist er 31.oktober, men ikke vent med å søke på denne muligheten da vi vurderer kandidater og intervjuer fortløpende.

Vi ser frem til å høre fra deg!

SØK HER

Powered by Labrador CMS