Bilia JLR Import Norway:
Client Experience Manager, Bilia JLR
Brenner du for unike kundeopplevelser?
Som et ledd i vår kontinuerlige og strategiske satsning på meget høy kundetilfredshet ser vi nå etter en Client Experience Manager. Stillingen er nyopprettet og gir deg mulighet til å være med på en spennende reise med mål om å løfte våre kundeopplevelser til nye høyder.
Arbeidsoppgaver:
- Lede og koordinere alle aktiviteter for forbedring av kundetilfredshet på tvers av importør, detaljister og JLR. Arbeide tett med administrerende direktør, direktør for forretningsdrift, og andre relevante JLR-team for å sikre en enhetlig tilnærming til kundeopplevelsen.
- Regelmessig overvåke kundetilbakemeldinger gjennom JLRs kundeundersøkelser, forhandlerpaneler, personlige interaksjoner, og andre kilder. Måle KPI-er relatert til kundetilfredshet, gjensalg og lojalitet. Sikre konsekvente, høy-kvalitets online og offline kundekontakter på tvers av alle kontaktflater.
- Være primær kontakt overfor Client Experience Manager hos forhandlerne, og JLR Europas CRC-team. Legge til rette for kommunikasjon og samarbeid for å tilpasse strategier for kundeopplevelse på tvers av regionen.
- Regelmessig dele de gode kundeopplevelsene med alle interessenter i Importør og Detaljister for å fremme en kundefokusert Modern Luxury-kultur gjennom organisasjonen.
- Sikre at alt personale hos Importør og Detaljister deltar i opplæring om Modern Luxury og Kundefokus for å fremme en kundetilfredshets tankegang og levere eksepsjonelle kundeopplevelser.
- Både lede, bistå og koordinere, avhengig av sak, tiltak for å sikre høyeste kundetilfredshet i saker der det er nødvendig.
- Rollen får en sentral posisjon i vår organisasjon med interaksjon med alle våre avdelinger i matrisen. Stillingen inngår i ledergruppen, og rapporterer direkte til administrerende direktør.
Kvalifikasjoner:
- Utdannelse på høyskolenivå, men tyngre relevant erfaring vil bli vurdert
- Solid erfaring med kundeservice, fortrinnsvis fra «high-end segment» er ønskelig
- Bilbransjeerfaring er en fordel, men ikke et krav
- Ledererfaring
- Ferdighet i kundeopplevelsesverktøy og programvare som styringssystemer for tilbakemeldinger fra kunder, CRM-plattformer og dataanalyseprogramvare er ønskelig
- Oppdaterte kunnskaper innen SOME forventes
Ferdigheter:
- Sterke verbale og skriftlige kommunikasjonsevner (Norsk og Engelsk)
- Analytiske egenskaper og erfaringer
- Strukturert og planmessig i ditt arbeid
- Nysgjerrig, endringsvillig og beslutningsdyktig
- Gode lederegenskaper
- Positiv, løsningsorientert og en som holder hodet kaldt i pressede situasjoner
- Selvstendig, men også teamorientert
Vi tilbyr:
- Meget spennende nyetablert stilling i et internasjonalt miljø
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode utviklingsmuligheter
- Gode pensjonsordninger
Virker dette interessant, og du har spørsmål om stillingen, er du velkommen til å kontakte vår rekrutteringspartner Olaf Bergesen, i Bergesen Executive Search, på telefon: 901 19 130. Alle henvendelser behandles konfidensielt og i henhold til gjeldene regler for GDPR.