Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
Vi skal videreutvikle måten vi i Volvo driver verksted og ettermarked på!
Som Leder for Servicemarked får du det overordnede ansvaret for at Teamledere, Workshop Support, PST`er og Teknikere jobber og leverer etter den standard som er satt av Volvo sentralt. Dette er målbart og vil være det viktigste styringsverktøyet du vil ha! Mulighetsrommet er stort!
På Volvo Car Fornebu vil du få ansvaret for et team på ca. 25 faglig dyktige medarbeidere, og vi er i vekst. Vi forutsetter at du har på plass den nødvendige faglige kompetansen, men like viktig som det ønsker vi oss at du er en kulturbygger av dimensjoner som skaper teamorienterte, selvledede medarbeidere rundt deg der alle drar i samme retning.
VÅR BESTILLING TIL DEG ER
- Gjennom nytenkning, utvikling og utrulling av arbeidsmetodikk og tjenestetilbud optimalisere den daglige driften av verksted, delelager og ettermarked hos Volvo Car Fornebu.
- Ta et overordnet ansvar for at servicemarkedet hos Volvo Car Fornebu har bransjens mest fornøyde kunder og medarbeidere.
- Ta eierskap og ansvar for budsjett og resultater for avdelingen
VÅR IDEALKANDIDAT
- Vår idealkandidat har en bilteknisk utdanning og har tilstrekkelig erfaring fra tilsvarende eller nærliggende rolle der du har vært med på en transformasjon.
- Du er prosessorientert og kompromissløs hva gjelder nøyaktighet og kvalitet i alt arbeid, og har selv erfart betydningen av å ha god struktur og etablerte rutiner på et verksted for optimal leveranse.
- Som leder må du kunne påvise og fastsette forbedringsområder og resultatmål, formidle disse og følge disse opp på en inspirerende og motiverende måte.
- Du har et driv som engasjerer, og har en åpen, tydelig og vennlig kommunikasjonsstil.
HVA KAN DU FORVENTE DEG AV OSS
Er du den vi signerer arbeidsavtalen med, så kan du forvente deg konkurransedyktige betingelser, men fremfor alt kan vi love deg en spennende hverdag i et selskap med dyktige kolleger, korte beslutningsveier og et sett med eiere som er opptatte av at vi skal lede an i utviklingen i bilbransjen. Vi skal være fanebæreren for Volvo i Europa.
Dyktige mennesker som har det gøy sammen, skaper de beste resultatene!
KRAV TIL SPRÅKKUNNSKAPER:
Norsk: Flytende,
skriftlig og muntlig
Engelsk: Flytende, skriftlig
og muntlig
ANDRE KRAV:
- Førerkort klasse B
- Plettfri vandel
- Villighet og mulighet til å reise etter selskapets behov.
Leder Servicemarkedet rapporterer direkte til daglig leder og blir en del av hans nærmeste ledergruppe.
KONTAKTINFORMASJON:
For ytterligere informasjon om stillingen er du velkommen til å ta kontakt med Knut Forså i Resumé – Executive Search & Selection – telefon 909 24 341.
Søknad og CV sendes inn via skjema på våre nettsider www.resume.no
Vi behandler alle henvendelser konfidensielt, om ønskelig i første omgang også overfor vår oppdragsgiver.
Søknadsfrist er 30.11.24 Tiltredelse vil skje etter avtale.