Volvo Car Stor-Oslo:

Mekanikere / Personlig serviceteknikere

Vi søker flere mekanikere til Volvo Car Fornebu!

Stillingsinformasjon:

Ansettelsesform: Fast 
Arbeidssted:  Fornebu
Søknadsfrist: 24. april

Kontaktinformasjon:

Kontaktperson: Helge Halle Bekkebråten
Stillingstittel: Servicemarkedssjef VCSO
Telefon: +47 902 33 252
E-post: helge.bekkebraten@vcso.no

Kontaktperson: Øyvind Wilhelms
Stillingstittel: Daglig Leder Volvo Car Fornebu
Telefon: +47 920 96 430
E-post: øyvind.wilhelms@vcso.no

Om arbeidsgiver:

Volvo Car Stor-Oslo AS er en av Norges største Volvo-forhandler og er representert med lokasjoner på Økern, Fornebu og Lillestrøm. Selskapet forhandler Volvo gjennom salg av nye og brukte biler, servicemarkedstjenester som service og vedlikehold, reparasjoner, dekkhotell, bilpleie, lakkforsegling, smart repair, samt også skade og lakk. Selskapet har også servicemarkedsansvar for Polestar og utlevering av nye Polestar skjer på selskapets anlegg på Økern. Selskapet har 200 medarbeidere og er eid av Autostrada AS og Kverneland Bil AS.

Sammen med Volvo Cars har selskapet ambisjoner om å være et flaggskip i Volvo Cars` europeiske forhandlernettverk og gi kunder og medarbeidere en ny og unik Volvo opplevelse. Vi skal modernisere og oppgradere måten kunden kjøper, abonnerer og foretar service på bilene sine.

Volvo Car Stor-Oslo vokser, ambisjonene våre er store og den viktigste suksessfaktoren ligger i å få de riktige kollegaene med på laget vårt! 

Volvo Car Fornebu har stor pågang, og vi jobber samtidig kontinuerlig med utvikling av måten vi driver verksted og ettermarked på.

Vi er derfor på jakt etter flere mekanikere til laget vårt.

Avdelingen består i dag av 30 medarbeidere fordelt på 3 team. Vi er ca. 50 medarbeidere, fordelt på verksted, salg, kundesenter - og stabsfunksjon. 

Hvorfor Volvo Car Stor-Oslo:

Dette skal være mer enn bare en arbeidsplass – det skal være en destinasjon. Med fremragende teknologi, design og en lidenskap for bærekraft, skaper vi et miljø hvor du kan trives, utvikle deg og bidra til et hyggelig og inkluderende arbeidsmiljø.

I Volvo Car Stor-Oslo har vi fokus på de menneskelige relasjonene og derfor har vi utviklet et helt eget konsept for å ivareta kundene våre på best mulig måte. Rollen som Bilmekaniker/Personlig Servicetekniker går utover den tradisjonelle rollen som bilmekaniker. Du vil spesialutdannes hos Volvo og kunne besvare kundene direkte på deres henvendelser. Hos oss vil du få tilgang til, og være med på å bygge din egen kundebase, hvor du får friheten til å styre egen produksjonsplanlegging og arbeidsdag. Som bilmekaniker/personlig servicetekniker vil du være en del av selve kjernen i vår virksomhet, og ha en nøkkelrolle i den daglige driften. Vi sørger for at du vil ha tilgang til moderne utstyr, og sammen sørger vi for at du alltid er oppdatert med rett kompetanse.

Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:

  • Ansvar for kunden og bilen fra A til Å.
  • Motta timebestillinger og gjøre avtale med kunden
  • Ta imot kunden ved innlevering av bilen og utføre reparasjon eller service.
  • Utlevering av bilen til kunden samt fakturering.
  • Andre forefallende administrative oppgaver.

Du vil passe godt inn hos oss om du:

  • Er faglig dyktig og har interesse for bil
  • Har fagbrev som bilmekaniker og relevant praksis fra service/vedlikehold
  • Liker å jobbe systematisk og forstår viktigheten av kvalitet
  • Er selvstendig, men også god på å jobbe i team
  • Trives med kundekontakt
  • Har vilje til å stå på for kundens og bedriftens beste
  • Behersker norsk språk skriftlig og muntlig

Hva du kan forvente av oss:

Vi kan love deg en spennende hverdag i et selskap i vekst med dyktige kollegaer og innovative produkter. Vi har et hyggelig og inkluderende arbeidsmiljø, med motiverte og engasjerte kollegaer. Hos oss får du også store muligheter for personlig utvikling.

Kompetente mennesker som har det gøy sammen, skaper de beste resultatene!

Vår visjon "Det beste vertskap i alle opplevelser" er noe vi hver dag skal etterleve. Vi tror at ved å levere høy kvalitet i vertskapet for våre kunder, beriker vi ikke bare kundeopplevelsen, men vi danner også grunnlaget for langvarige relasjoner og lojalitet. Gjennom dedikasjon til eksepsjonell service og genuine relasjoner, ønsker vi å sette standarden for vertskapet i vår bransje. For å støtte opp under vår visjon har vi definert fem verdier som guider oss i våre daglige beslutninger og handlinger:

Respekt - Løsningsorientert - Omtanke - Imøtekommende - Engasjert

SØK HER

Powered by Labrador CMS