Du vil få muligheten til å jobbe med verdens mest kjente bilmerke, du blir en sentral del av et sterkt team som jobber sammen, hvor kunden er i fokus på alle områder.

Vi søker etter en ny Kunderådgiver til vårt servicemarked hos vår avdeling på Rud. 

Har du utpreget serviceinnstilling, samt god teknisk forståelse kan dette være stillingen for deg.

Erfaring fra tilsvarende stilling er ønskelig, men ikke et krav.

Det viktigste er at du trives med å snakke med andre mennesker og at du motiveres av en hektisk hverdag med utstrakt kundekontakt.

Vi ønsker oss en kandidat som er fleksibel i forhold til å kunne jobbe både i front (kundemottak), samt i back office. Du bør være god på bruk av IT-verktøy, og du må kunne uttrykke godt på norsk, muntlig og skriftlig.

Blant arbeidsoppgavene i stillingen er:

  • Bidra til høy kundeopplevd kvalitet og sørge for at kunden opplever "det lille ekstra"
  • Håndtere booking av innkommende verkstedoppdrag og delebestillinger, og oppfølging av disse
  • Mottak av kunder i butikk, både ifm. innlevering og utlevering av bil til verkstedet, og betjening ved andre spørsmål eller ønsker
  • Bidra til styring av mekanikergruppe mht. god produksjon og god avvikling av dagens kundeordre
  • Bidra til et godt samarbeid på tvers av de ulike avdelingene samt bidra til et positivt arbeidsmiljø
  • Jobbe proaktivt mot kunder

Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper

  • Utpreget serviceinnstilling med gode holdninger.
  • Bilfaglig bakgrunn med god teknisk forståelse. Gjerne med fagbrev.
  • Ønskelig med kjennskap til delelager/logistikk.
  • Positiv, pliktoppfyllende, redelig og ansvarsbevisst.
  • God til å uttrykke deg og beherske norsk muntlig og skriftlig.
  • Løsningsorientert, selvstendig, strukturert, nøyaktig og kvalitetsbevisst.
  • Liker å jobbe i et aktivt miljø preget av høyt tempo.
  • Førerkort klasse B.

Du blir tilbudt

  • Mulighet til å arbeide med en av verdens sterkeste merkevarer.
  • God faglig støtte og en spennende stilling med gode utviklingsmuligheter.
  • Faglig oppdatering og utvikling gjennom Toyotas opplæringsprogrammer.
  • En meget seriøs bedrift som investerer i og for fremtiden.
  • Et miljøbevisst konsern.
  • Konkurransedyktig lønn og øvrige betingelser.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger.

Dine personlige egenskaper vil bli tillagt betydelig vekt. I søknaden din vil vi derfor gjerne at du beskriver deg selv som person, samt hvilke egenskaper du har som du mener er relevant for akkurat denne stillingen.

Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: Søk her!
Frist: Snarest
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:  
Kontakt: Dag Erik Haraldsen
Tittel: Ettermarkedssjef
Telefon: 928 16 703
E-post: Dag.Erik.Haraldsen@tab.toyota.no 

Toyota Asker og Bærum er en av distriktets største bilforhandlere og har tre avdelinger: Rud, Asker og Lierskogen Skadesenter. Vi er 106 kundeorienterte medarbeidere som gjør sin beste hver dag for å gi kundene våre den gode servicen de fortjener. I 2021 solgte vi over 2 300 biler, og omsatte for ca. 740 millioner kroner.

Vi har stort fokus på kundeopplevelser og har en tydelig visjon "Vi vil ha Norges mest fornøyde bilkunder". Gjennom Toyotas globale utviklingsprogram jobber vi målrettet for å utvikle fremtidens medarbeidere og ledere – programmene er basert på våre kjerneverdier: kontinuerlig forbedring og respekt for mennesker.

Vi er 100% eid av Bauda AS - Norges største forhandlergruppering for Toyota. I 2021 omsatte konsernet for ca. 5 200 millioner kroner og solgte over 17 000 biler, og har 842 dedikerte medarbeidere. Arbeidsplassene i Bauda-konsernet skal preges av mangfold, og våre medarbeidere skal gjenspeile befolkning generelt. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Bauda-konsernet legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Galleribilde 2 av 11