Mobile Jarlsberg AS er en del av Mobile AS, et av Norges største bilkonsern med over 30 bilforhandlere lokalisert over store deler av Sør-Norge. Ambisjonen vår er å bli ledende i vårt område og tilby tjenester som morgendagens bilkunder verdsetter.
Nå søker vi en dyktig servicekoordinator som er sulten på nye utfordringer og som vil bli en del av vår nysatsning på servicemarkedet! Som servicekoordinator vil du få en varierende og spennende jobb. Du vil være det naturlige leddet mellom kundemottaket og mekanikere. Dine oppgaver blir i hovedsak å koordinere oppdragene til verksted og klargjøring slik tiden til de ansatte blir brukt mest mulig effektivt og vi får utlevert bilene til kundene våre raskest mulig. I tillegg vil du bistå kundemottaket ved behov. Er du interessert i å utvikle din karriere i en organisasjonen som er stadig i vekst? Er du organisert, serviceinnstilt og ønsker du et dynamisk fagmiljø, omgitt av engasjerte kolleger? Da oppfordrer vi deg til å søke og bli med på vinnerteamet.
Arbeidsoppgaver
Du vil fungere som en servicerådgiver ovenfor kunder og produsjonsplanlegger for verksted og klargjøring. Dette innebærer ansvar for å fordele og prioritere oppdrag fra kundemottaket til mekanikerne basert på faktorer som ledig tid, delelager og oppgavestørrelse. Her er de viktigste oppgavene du vil ha i stillingen:
- Planlegge og fordele arbeid til mekanikere, og følge opp disse i løpet av arbeidsdagen
- Booke internjobber fra salgsavdelingene
- Opprette, ajourføre og fakturere verkstedordre
- Ta imot kunder både i våre lokaler, og på telefon og e-post
- Gi tilbud og booke timer for service og reparasjoner
- Mersalg av tjenester og varer
Ønskede kvalifikasjoner
Stillingen krever kunnskap om verkstedhverdagen samt noe kontakt med kunder, derfor er det en fordel om du har mekanikerbakgrunn, men gjerne også noe erfaring med kundekontakt. For å lykkes i stillingen ser vi etter følgende kvalifikasjoner:
- Kunnskap om bil og verksted, og interesse for bil. Gjerne erfaring som mekaniker eller bilteknikker
- Erfaring fra å jobbe direkte med kunder
- Forståelse for logistikk/produksjonsplanlegging
- Vant til å jobbe med IT-systemer og har teknisk forståelse
Dine egenskaper
- Generelt positiv, omgjengelig og imøtekommende lagspiller
- Gode kommunikasjonsevner
- Liker å jobbe med folk, og forstår verdien av fornøyde kunder
- Løsningsorientert og håndterer problemstillinger godt
- Strukturert med god arbeidskapasitet
- Evne til å se opp og fram!
Vi tilbyr
- En spennende og utfordrende stilling i et hektisk arbeidsmiljø
- Konkurransedyktige betingelser
- Bonusordring
- Godt faglig nettverk gjennom hele Mobile
- En solid virksomhet med sterkt eierskap som har ambisjoner for fremtiden
Spørsmål om stillingen rettes til Servicemarkedssjef Rene Sørensen.
Alle søknader og henvendelser behandles konfidensielt. Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.
Søk på stillingen: |
|
CV og søknad sendes: |
Søk her! |
Frist: |
Snarest |
|
|
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden. |
|
|
Spørsmål om stillingen: |
|
Kontakt: |
Rene Sørensen |
Tittel: |
Servicemarkedssjef |
Telefon: |
47 47 48 20 |
E-post: |
rene.sorensen@mobile.no |
Mobile består av et stort mangfold av ulike bilvirksomheter, med over 850 ansatte på landsbasis. Vi har stor tro på, og praktiserer sterkt lokalt lederskap hvor den sentrale ledelsens rolle i stor grad består i å legge de lange linjene og strategiene og dernest fungere som aktive støttespillere ovenfor lokalt lederskap.
Vi er inne i en spennende fase hvor både kontinuerlig vekst og endrede rammevilkår i bilbransjen påvirker hverdagen og fremtiden i stadig større grad. Vi mener at Mobile er godt rigget for fremtidens utfordringer og gleder oss til å møte og gripe fatt i mulighetene vi står ovenfor. Vi har klare ambisjoner for fremtiden og ønsker å posisjonere oss for å opprettholde og videreutvikle utgangpunktet som en av Norges ledende bilvirksomheter.
