I et nytt prosjekt satser vi nå på å styrke posisjonen i det norske Fleet-markedet for en av kundene våre.

Som Fleet Account Manager kommer du til å spille en sentral rolle i Fleet-avdelingen, der du får ansvaret for å bygge opp samt implementere et Business Development-program der hovedfokuset kommer til å være å utvikle Fleet-virksomheten hos mindre/mellomstore kunder innen nettverket av videreforhandlere.

I rollen driver du denne prosessen selvstendig og tar stort ansvar for å sikre at deltagende videreforhandlere oppnår sine salgsmål og etterlever avtalte prosesser. Du kommer også til å hjelpe til med utformingen av tilbud og avtaler samt fungere som kontaktpunkt både mot bedriftskunder, leasingfirmaer og videreforhandlere.

Dersom du dessuten har god erfaring med å jobbe innen prosjektledelse og/eller account management, og selvstendig kan drive forretninger, så er dette et stort pluss.

Viktigste arbeidsoppgaver:

  • Besøke videreforhandlere og utvikle deres Fleet-salg gjennom coaching og aktiv oppfølging
  • Etablere prosesser for hvordan videreforhandlere skal optimalisere sitt Fleet-salg mot Small/Medium-segmentet
  • Prospektering av nye kunder til videreforhandlere
  • Rapportere om markedstrender
  • Samarbeide med lokalt management i strategiske retningslinjer for optimalisering av Fleet-virksomheten
  • Være kontaktperson for videreutvikling av Fleet-prosesser overfor det sentrale utviklingsteamet i MSX.
  • Samarbeide med lokalt management i håndteringen av internasjonale og nasjonale anbud og avtaler, forberedelse og etterbearbeiding av kundemøter, prøvekjøringsaktiviteter, eventer osv.
  • Fungere som PoC (Point of Contact) for MSX i Sverige

Arbeidssted og omfang:

Du kommer til å være ansatt samt rapportere til leder innen MSX’ organisasjon.

Din bakgrunn:

  • Universitets- eller høyskoleutdanning innen relevant område eller tilsvarende arbeidslivserfaring.
  • 3–5 års arbeidslivserfaring fra en lignende stilling.
  • Dokumentert erfaring innen forretningsutvikling og salg.
  • God erfaring innen bilbransjen, først og fremst B2B.

Som person er du:

I rollen som Fleet Account manager er det avgjørende at du trives med å arbeide med salg og forretningsutvikling samt at du kan kommunisere på forskjellige nivåer innen organisasjonen og i nettverket av videreforhandlere. For å lykkes i rollen kreves det at du er vant til å arbeide strukturert, selvstendig og proaktivt samtidig som du kan håndtere flere forskjellige oppgaver parallelt. Du har en positiv grunninnstilling og er god til å prioritere. Du må kunne håndtere norsk og engelsk uhindret og være vant til å bruke Microsoft Office, spesielt Excel og PowerPoint.

Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: Søk her!
Frist: 24.01.2021
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:
Kontakt: Jessica Petersson
Tittel: Recruitment Specialist
Telefon: +46 709 22 76 27
E-post: jpetersson@msxi-euro.com
   
Kontakt: Joakim Moberg
Telefon: +46 723 814 261
E-post: jmoberg@msxi-euro.com

Vi innkaller fortløpende til intervjuer, så send inn søknaden din så snart som mulig.

MSX International er en global bransjeledende leverandør av konsulenttjenester og Business Process Outsourcing til bilindustrien med mer enn 5000 medarbeidere. Vi er stolte av vårt nordiske team som består av rundt 140 eksperter som leverer målbare resultater av høy kvalitet. MSXI investerer kraftig innenfor digitalisering for å øke forspranget vårt som ledene aktør innenfor support av bilindustrien i en verden i endring. Takket være fokuset vårt på utvikling og kvalitet, vokser vi raskt og har de fleste bilprodusenter som kunder.

Besøk MSX’ hjemmeside www.msxi.com for mer informasjon om MSX International.