Vi i Mohagen Bil AS og Mohagen Bilservice AS er blitt en del av Norges og Nordens største gruppering Tellus Caravan og Fritid AS, og har endret navn til Tellus Mohagen. Sammen med bransjens sterkeste eiere skal vi videreutvikle vår forretning til å bli bransjens mest fremtidsrettede og moderne forhandler, og tilbyr nå bransjens mest spennende stilling innenfor servicemarkedet.

Vi har vår hovedbase på Jaren, Hadeland med en sentral plassering i Mohagen Næringshage. Selskapet ble etablert i 2007, og vi er en av Norges ledende forhandlere innen caravanbransjen med svært moderne lokaler. Vi driver primært med salg av nye og brukte bobiler, samt service på bobiler og personbiler. Våre 15 ansatte er alle lidenskapelig opptatt av kunder og fritidsmarkedet.  Lagånden er sterk, og det har bidratt til en vi har hatt en svært positiv vekst de siste årene. Omsetning i 2021 vil være ca. 230 millioner.  Hovedmålsetting er å innfri kundenes forventninger om det ultimate fritidslivet. Våre kunder og ansatte er svært fornøyde. I vårt selskap er kundeorientering mer enn bare ord. Til en nyopprettet stilling er vi på jakt etter en handlekraftig serviceleder som setter kunder og ansatte i førersetet.

Er du klar?

Har du jobbet som kundemottaker, service- eller delesjef? Har du erfaring fra bransjen vår, bil- eller båtbransjen? Har du lyst til å jobbe med våre kompetente medarbeidere og våre kvalitetsprodukter som er markedsledende? Ønsker du å være med på å utvikle og implementere fremtidens servicestandarder? Vil du jobbe i et selskap med god støtte fra våre ledere, ansatte og ambisiøse eier? Takler du et høyt tempo og lange dager når kundene strømmer til oss i perioden fra mars til august? Utenfor sesong har du muligheter for å lade batteriene.

Da må du ta kontakt med oss og/eller sende oss en søknad.

Vi ønsker en leder

  • Som ønsker å bli med på en reise i en morsom og krevende bransje.
  • Som har tro på våre produkter og forstår at vi jobber med kundens drømmer og deres fritid.
  • Med systematisk tilnærming, som planlegger fremover og gjør klare prioriteringer og fordeler ressurser effektivt.
  • Med høy faglig ekspertise innen servicemarkedet.
  • Med en samarbeidende lederstil, som deler kunnskap, informasjon, erfaring, og som støtter andre for å nå selskapets og teamets mål.
  • Med svært gode dokumenterte resultater. 
  • Med utdannelse innenfor logistikk og mekanikk (relevant erfaring kan kompensere for utdannelse).
  • Med gode norskkunnskaper og som behersker engelsk.
  • Som kommuniserer på en klar, presis, effektiv og strukturert måte.  
  • Som forstår at trygge medarbeidere skaper de beste forutsetninger for endring, utvikling og suksess.
  • Med god forretningsforståelse og salgsorientering.
  • Som ønsker å vinne som et lag.

Vi er opptatt av at du er

Initiativrik, strukturert, ærlig, tydelig, samvittighetsfull, arbeidsom, empatisk og en god lytter.

Viktige arbeidsoppgaver

  • Personalansvar for våre montører og mekanikere.
  • Budsjett og resultatansvar.
  • Ansvarlig for innkjøp og styring av vårt lager ettermarked.
  • Oppfølging og kontakt med våre leverandører.
  • Planlegge og gjennomføre servicekampanjer.
  • Være synlig og til stede sammen med våre ansatte og kunder.
  • Videreutvikle våre bestillingsrutiner for deler og utstyr.
  • Bindeledd mellom kunde, kundemottak og montører/mekanikere. 
  • Sikre god informasjonsflyt i selskapet vårt.

Hva kan vi tilby deg?

  • En spennende stilling i et selskap som ønsker å lede utviklingen i bransjen vår.
  • En super og ungdommelig gjeng som ønsker nettopp deg med på laget.
  • Markedets mest kompetente medarbeidere innenfor salg, service og ettermarked, med lang erfaring og høy kunde- og produktkompetanse.
  • Konkurransedyktig, resultatbasert lønn med gode forsikringsordninger
  • Hektiske dager, men alltid et smil på lur.
  • Eier med høy kompetanse om markedet og finansielle muskler til å utvikle kjeden videre.
  • Bransjens mest spennende selskap med fokus på fremtidens kundereiser.

Sammen med våre ansatte vil du som leder ha de beste forutsetninger for å kunne lykkes. Vi har en eier som har både vilje, evne og ressurser til å realisere målsettingene våre og som ønsker å satse på fremtiden.

Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: Søk her!
Frist: Snarest
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:  
Kontakt: Helge Holth
Tittel: Rekrutteringsrådgiver
Telefon: 911 58 265
E-post: holth@ferdrekruttering.no

Tellus Caravan og Fritid AS, er en bransjedrevet gruppedannelse som ble etablert 29. april 2021. Alle medlemsbedriftene er medeiere i konsernet som støttes finansielt og operativt av Credo Partners. Gruppens målsetting er å samle gode krefter for å delta i den pågående profesjonaliseringen av bransjen.

Tellus Caravan og Fritid AS består av 19 selskaper som vil omsette for ca 2 milliarder kroner i år.  Vi er 250 ansatte som alle har et glødende engasjement for kunder, bobil og caravan. Vi tilbyr et bredt spekter av høykvalitetsprodukter til konkurransedyktige priser. Vår kjede er landsdekkende og har et markedsledende servicetilbud, uansett hvor i Norge kunden befinner seg.

Salgsutvikling i bransjen har de to siste årene vært svært positiv. Vi forventer at utviklingen fortsetter. Potensialet for videre profesjonalisering av bransjen er stort, og sammen med sterke og langsiktige eiere og kompetente medarbeidere skal vi levere bransjens beste kundeopplevelser.

For mer informasjon gå inn på: www.tellus.no