For å lykkes på vårt lag så må du være nysgjerrig, grundig, strukturert og sosial. Du må ha IT-kompetanse utover det som følger av å være bruker av programmer på PC. 

Vår supportavdeling, Customer Care, i Incadea Norge består av totalt 6 ansatte. For å styrke vår leveranse ut mot våre kunder søker vi nå en ny 1-linje konsulent en såkalt superhelt!

Det vil i perioder være høyt arbeidspress så det er viktig at du evner å opptre diplomatisk og konstruktivt også når det stormer.

Det er et krav at du snakker flytende norsk eller svensk. Du vil være førstelinje ut mot forhandlere, samarbeidspartnere og kunder.

Brenner du for god kundeservice og er systematisk, da er dette noe for deg!

Arbeidsoppgaver:

  • Registrere og besvare henvendelser fra kunder, via telefon, e-post og internt supportverktøy.
  • Bistå våre kunder i forbindelse med små og store utfordringer i hverdagen.
  • Feilsøke i programvaren.

Kvalifikasjoner:

  • Vi søker deg som har relevant IT og Support erfaring og/eller erfaring fra bilforhandlere eller liknende bransjer som kunderådgiver eller liknende. 
  • Du må motiveres av å finne gode løsninger og yte høy service mot kunder.
  • Erfaring fra 1 line support, er en fordel men ikke et krav. 
  • Må ha IT kompetanse utover å være bruker av PC og diverse programmer
  • Må kunne snakke og skrive norsk eller svensk flytende
  • Erfaring fra Bilbransjen/Bilforhandlere/verksted/importør for eksempel som kunderådgiver er en fordel men ikke et krav. 
  • Erfaring med Microsoft Navision er også en fordel men ikke et krav. 

Egenskaper:

  • Analytiske evner for å kunne håndtere og løse kundens utfordringer
  • Grundig, metodisk og strukturert
  • Nysgjerrig
  • Har godt humør og stor stå-på-vilje
  • Serviceinnstilt, sosial og blid
  • Ansvarsfull og kvalitetsbevisst
  • Evne til å jobbe selvstendig i et hektisk miljø

Vi tilbyr:

  • Muligheten til å jobbe i et spennende miljø med store ambisjoner i en bransje som er under store forandringer.
  • Mulighet til å være med å fornye Incadea
  • Moderne og sentrale lokaler i Asker. 
  • Et faglig sterkt arbeidsmiljø med fornøyde og kompetente medarbeidere
  • Fleksibilitet i forhold til bruk av hjemmekontor

For spørsmål om stillingen, se kontaktinformasjon.

Søk på stillingen:  
CV og søknad sendes: Søk her!
Frist: Snarest
   
Søkere bes vennligst henvise til BilJobb.no i søknaden.
   
Spørsmål om stillingen:  
Kontakt: Thor Erik Henriksen
Tittel: Customer Success Manager
Telefon: 950 42 605

Incadea skal være det naturlige førstevalget som leverandør av Dealer Management System (DMS) til Nordiske bilforhandlere og importører. incadea er den meste moderne og åpne plattformen i markedet. Et DMS er en løsning som kan ivareta alle operasjoner som en forhandler trenger IT støtte til eller som den sentrale delen av IT landskapet hos forhandleren. Vi har lang erfaring som totalleverandør mot bransjen og har alltid vært en av de største i dette markedet.
incadea er en av de største globale leverandørene av DMS og har hovedkontor i Munchen, Globalt er vi 500 ansatte mens vi i Norden er 19 ansatte. I tillegg har vi knyttet til oss mange partnere som leverer løsningen i regioner vi ikke er tilsted i og/eller løsninger vi ikke tilbyr.